15

är i vecka femton nu! det är nu barnet börjar bli större och jag kommer öka i vikt ganska mkt. men mitt hår kommer se bättre ut, och det syns verkligen att jag e gravid. jag blir så lycklig när jag känner på min mage och vet att det faktiskt finns nåt där. nåt levande, nåt underbart som bara jag kan känna inom mig <3

förutom att barnet växer kommer det inte hända så mkt med det. den kommer bilda nervsystem och börja känna saker. men det är inte efter... mmm... vecka 20 som du troligtvis börjar känna nåt. du kan göra det tidigare, men man kan känna tidigare men oftast int edå du e gravid första gången. men jag vill känna nu!!! längtar så det gör ont överallt typ :(

kommer ladda upp bilderna från ultraljudet den 5 november och då (om jag vet) berättar jag om det blir en kille eller tjej!
fast jag e lite osäker på namn. Har alltid velat att min unge ska heta Joel, som kille då. Men tjejnamn e så svårt. Man vill inte döpa ungen efter nån man känner eller vet om, man vill ha ett speciellt namn ju. Jättekul att döpa sin unge till typ... Johanna, då man redan känner typ fyra Johanna. Inget fel med det, men man vill gärna att ens unge ska få det finaste namnet i världen, ett namn som ingen annan har ju! visserligen går inte det, men man kan ju alltid försöka med ett ovanligt namn. inte namn som Hjördis, eller nåt annat som ingen heter. jag vill ha ett riktigt udda namn! men aja får komma på det senare för nu ska jag sova!

godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0