uppdateringar

nu ska jag uppdatera er alla om lilla bebisen <3


Såhär ser det ut:
Du är i vecka 21.
Du har gått 20 fulla veckor och 7 fulla dagar (v20+7).
Du är i 5:e kalendermånaden.
Du är i 6:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester två.
Beräknat förlossningsdatum Tis 12 apr 2011
Du har 132 dagar kvar till beräknad förlossning.

Magen har vuxit ännu mer... dock har jag inte hunnit ta en bild, men får göra det senare så jag kan lägga in den (A)
förutom det så har de flesta av mina kompisar listat ut det nu. Jag sprang ju trots allt inte runt och skrek ut till hela världen att jag var gravid. Jag ville helst vara tyst om det, speciellt eftersom jag har många killkompisar. Jag vet inte riktigt vad jag oroade mig för, men vilket som så berättade jag inte för någon. Senare kom det ju långsamt fram och många av mina vänner var inte särskilt brydda... förutom två just nu förstås.
Den ene slutade prata med mig helt och började snacka skit om mig istället, och den andra snackar bara med mig om han ser mig. Jag tycker det är lite synd, men då vet man ju att dom inte var riktiga vänner heller.

En som alltid funnits där för mig, är Alex <3 vi har våra bråk och vi kan verkligen ställa till det för varandra, men jag älskar honom hur mycket som helst. Det är jättejobbigt ibland faktiskt, speciellt då vi träffas på helgerna och vi sover tillsammans och så far den ene hem. Det blir extrajobbigt när han varit hos mig, för då känns min säng enormt stor och jag känner mig väldigt ensam.

Men vi ska ändå träffas idag så jag kommer inte behöva sakna honom länge till!

nu ska jag iaf göra klart engelskan så jag slipper få underkänt. Ha en bra dag allihopa <3



bjuder även på en klassrumsbild :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0