Snö

det snöar. känner mej taggad på snön, dock så måste man klä sig varmt. Stora tröjor och feta mjukisar som vanligt egentligen. Förutom en sak och de e väl den putande magen.

En negativ sak med att vara gravid, förutom att du e hungrig jämnt och känner dej svimfärdig om du anstränger dej för mkt, plus illamående då, så är det den där jävla magen som är i vägen. Alltså, en liten filur växer inom en jättebra, men när du tillexempel ska sätta på dej byxor... jag kollar alltid hur jag sätter dom, men nu kan jag inte göra det så man vill dra in magen men det går inte och man kan inte böja till ryggen för då får jag ont... underbara graviditeten gör så jag inte ser hur jag sätter mina byxor och trosor :(

uppdaterar mer senare med bild på magen och en massa annat, men nu måste jag plugga lite och sedan tvätta! Ha en bra dag allihopa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0