prov

har prov idag! Vi ska kunna en massa om EU, hur det går till, hur en lag kommer till osv. Jag hoppas att det kommer gå bra för mig, men troligtvis kommer det suga som vanligt. Får göra mitt bästa bara!
Sen såg jag en hemsk video från aftonbladet. Man vill bara åka dit och slå in i deras huvuden att DOM INTE FÅR GÖRA SÅ MOT DJUR!!!!! Vi borde behandla dom på samma sätt så dom lär sig att visa lite respekt! Tänk på de stackars små djuren, dom har inte gjort något dumt mot oss överhuvudtaget!
http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article8091970.ab
Nu till något mindre deprimerande.... Jag har fixat in UL bilderna på datorn :) så jag tänker lägga upp den bäste av dem!
Nä, nu måste jag plugga till EU-provet, men ni får ha en bra dag allihopa! FÖRUTOM DJURPLÅGARE!!!!!
en bebis på 18 veckor nu <3 hihihi :]
Tack för mig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0