oj oj oj

jag var på UL idag med älsklingen. Han hade tjatat om att han ville se könet, men navelsträngen var i vägen barnmorskan visste inte. Det gör ändå inget för jag tycker om överraskningar och jag är säker på att jag kommer älska den här :] <3

sen var jag ju tidigare hos socialen. Dom började prata om föräldrabalken (en lag av nåt slag) och påstod att så länge du bor hemma så har föräldrarna skyldighet att pröjsa för dej. Sen när jag sa att det int evar så, ändrade hon sig och sa att det var fram tills du var tjugoett. Då jag berättade att det var då man fyllde arton eller slutat studera (gymnasiet) sa hon inget och sen började hon prata om att jag inte förstod och att jag hade fel. T___T sen sa hon att hon inte kunde hjälpa mig så jag ryckte på axlarna och gick. Ska gå tillbaks dit senare när jag har lugnat ner mig och boka tid igen, så att jag kan reda ut problemet.. senare alltså!

bjuder på en lunchbild haha (A)



men nu ska jag lyssna på när Alex berättar hur han vurpade med moppen men ha en bra dag allihopa <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0