men åh

att vissa verkligen orkar? HUR orkar dom? Hur kan dom ens leva med sig själva?
förstår inte hur vissa tänker... man kan ju verkligen börja fundera på vilka som borde växa upp och inte. Socialen är riktiga skithögar (därför ska man inte bo i Vännäs/Holmsund/Bjurholm/Nordmaling). inte nog med det, fick just reda på att en så kallad kompis ljugit om ALLT hon sagt till mig.. ganska allvarliga saker oxå :O

lögnerna hon sagt:
- en tjejkompis blivit våldtagen av sin låtsasfarsa
- att jag blivit våldtagen av en kille från Bjurholm
- att jag har legat med en kille från Bjurholm
- att hon varit stöttande åt min lillasyster i sexan (läs nedan)
- att en annan tjej strulat med en alkis
- att jag kallat henne äckliga lilla hora
- att hon absolut inte sagt något av dessa saker


Min lillasyster är en underbar person. Hon kanske inte har på sig kläder som många tycker att man borde ha, och hon gillar inte smink eller att vara noga med sitt hår. Hon har även tinitus så vi försöker alltid vara lugna när vi är med henne. Dock är det så, att från lågstadiet och fram till sexan gick min syster i en klass där ALLA levde om. Det var verkligen ingen bra miljö för henne, och hon mådde ofta dåligt. Sedan flyttade hennes bästa vän ner till Uppsala och efter det slutade folk umgås med henne. En av tjejerna retade henne jättemycket och det slutade med att min lillasyster blev så arg på henne.
Min så kallade "kompis" påstod att hon stöttade min syster och försökte muntra upp henne men jag fick veta av min syster att hon varit lika jävlig. Dom hade låst in henne på toan en hel rast, dem hade förstört hennes arbeten, retat henne under lektionerna och lämnat henne ensam på rasterna. Därför är jag så förbannad på min så kallade "kompis" för det visar ju bara hur hon är egentligen!


Det som stör mig mest är att hon senare säger att jag är omogen, fastän det är hon som snackar skit om mig för hela Sverige. Jag orkar verkligen inte med såna människor, dom vill bara nedvärdera andra för att dom mår dåligt själv. Men jag hoppas hon rycker upp sig och blir en bättre människa, för det kommer bara sluta med att hon inte har några vänner kvar och det vore ju inte bra :O


she makes me ANGRY!!!!!!


nog om detta, har inte tid att vara arg. Just nu lagar jag i alla fall mat med älsklingen. Vi ska äta spagetti och köttbullar utan ketchup (eftersom det inte finns någon ketchup för Mia glömde köpa hem det) så just nu luktar det mat i hela huset. Är grymt hungrig, så ska snabba mig med allt så fort som möjligt.


Men ni får ha en bra dag allihopa, hoppas ni alla får en underbar helg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0