mållös

har alltid funderat på hur det skulle kännas att leva livet. Bara släppa allt och dra iväg och vara borta i flera år och sedan komma och säga "HEJ, HUR LÄGET?" till alla sina vänner som man inte träffat då på typ... ja, flera år.

Sen har min dator laggat sönder. Orkar inte gå till datakillen, för han ställer hela tiden om systemet och sen får man börja om från början. Har tusen bilder och filmer, samt dokument som e jätteviktiga för mig så en omställning av systemet kanske vore bra, men det skulle inte löna sig i det långa loppet. har bara den här datorn och vet intevad jag skulle kunna göra utan den :/

Detta fungerar inte på min dator:
- cdspelaren (den kan varken läsa skivor eller tryckas ut så den sitter fast där inne)
- updateringssystemet (allting laggar sönder så fort man vill updatera windows)
- Uttagen till USB/MP3 osv (man får ingen kontakt förutom på två stycken/av 5)
- alla spel har raderats (som harpan, kungen, hjärter, röj, tetris osv)
- Bluetooth har slutat fungera (funkar bara ibland)

Det är inte den bästa datorn i världen kanske (och egentligen borde jag lämna in den) men han e aldrig där och när han e där laddar han som sagt om systemet så man får inte tillbaka den förrän i slutet av veckan typ. Och med tanke på att vår skola är så inriktad med datorerna så blirdet jobbigt. Vi har inga praktiska (förutom idrott) där vi inte använder datorn.

Nog om detta. Jag har gått upp sammanlagt 6 kilo under hela graviditeten! först vägde jag 56 och nu är jag uppe i 62. Det ökar visserligen hela tiden, men jag väger mej alltid på morgon innan frukost och efter man varit på toaletten. Alltså då man väger som minst.

Till skillnad från många, många andra som snackar om att banta, älskar jag att gå upp. När jag går upp 1/2 kilo hoppar jag upp och ner och e helt överlycklig. Jag menar, ingen vill väl väga 56 kilo och vara 173 cm lång :O det känns hemskt (tkr jag). Jag menar, hellre överviktig än inte viktig alls.
Så mitt mål har alltid varit att gå upp, gå upp och gå upp. Och nu när jag gör det blir jag så glad varje gång jag ökar i vikt att jag... ja, man vill bara hoppa och skrika typ!


Dessutom blir brösten större oxå, så allting har sina fördelar med att vara medelviktig/överviktig. Jag hejar i alla fall på tjejerna med FORMER och inte dom med platta magar. Vem fan vill ha en platt mage då man vet att killar gillar former. Dom måste ju kunna ta i någonting, det kan ju inte bara vara ben av alltihop. Tänk er ett skelett som försöker vara sexig inför en enormt grymt snygg kille! Allt sånt e ju bara avtändande (och tro mig, alla mina killkompisar (eftersom jag bara umgås med killar) tkr detsamma)! :D





Nu ska jag i alla fall hålla på med mitt engelska arbete. Uppdaterar mig mer under helgen, men nu får ni alla ha en trevlig dag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0