glömde helt bort det

Kom precis på varför jag gjorde ett inlägg med UL-bilden. Jag skulle fråga om namn ju xD
Det var ju nämligen såhär, att på UL fick vi inte veta könet för att navelsträngen var i vägen. Så jag kallar min och älsklingens bebis för navelsträngsbarn (eller bebis bara). Vilket som så försöker jag och Alex komma på fina namn till vår unge... vi har kommit fram till att Joel är ett fint pojknamn men är lite osäkra på tjejnamnet...
Vi tänkte lite på Jouline, men det kändes lite... lite väl uttjatat för då tänker man bara på den där låten som mina småsyskon spelade sönder (vet inte ens vad den heter men kan den nästan utantill)
Sen har vi funderat lite på Michelle, men vi är fortfarande osäkra. Man vill ju inte döpa sin unge till någon man känner.... det skulle känns lite mysko faktiskt.
Skriver mer om jag kommer på något åsm tjejnamn men nu måste jag fortsätta plugga!
Ha en trevlig dag och hoppas ni alla mår bra idag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0