är det tungt jobba vidare

har haft det som ett ledigt år under höstlovet. Tiden har gått så långsamt och allting har varit så enormt avslappnande. Det enda som egentligen varit stort var ju det där med socialen och UL. sedan har det bara varit älsklingen hela helgen.

Sen på måndag börjar skolan igen. Jag taggar lite faktiskt, måste göra klart allting så jag inte har så mycket att tänka på sen. Ska fara till Socialen senare igen för att sätta dom på plats, men innan det ska jag till barnmorskan igen. Dem ska ta några prover och se hur jag mår antar jag så bäst jag inte är fökyld elr nåt haha (A) ingen större risk egentligen, för jag e väldigt noga med att klä mig nu.

Ska ladda upp nya bilder på magen och UL-bilder men nu ska jag äta och sen sova. Ni får ha det så bra allihopa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0