yeah!

sitter hemma hos älsklingen och tänker på mat. Jag glömde lunchkortet hemma så det blev mackor hos älsklingen klockan två ist, och det är ju inte hur kul som helst.
sen gjorde jag matteresten som jag hade kvar. Jag tror att jag klarade det, men jag blev lite osäker ett tag. Men går det inte den här gången så får jag väl göra om det igen, för då vet jag exakt hur jag ska göra!
annars har det inte hänt någonting, jag kommer vara hos älsklingen till på onsdag och sen blire att masa sig hemåt för att packa grejerna och fara till mormor och morfar.
Har också köpt en ny stickad tröja från Nicole. Den här skitmysig och jag älskar den!! men nu måste jag gå, ska se om det finns nånting att äta. Jag kanske uppdaterar mer senare ikv, vi får se!
Bye och ha en bra kväll allihopa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0