T__T

känner mig som en efterbliven uttråkad cancerfond som aldrig får pengar eller stöd från några människor alls!
jag vet inte hur mycket jag skrivit i bloggen idag... kanske lika bra med tanke på min dåliga uppdatering tidigare haha!
Försöker iaf tänka positivt på min tillvaro... även om jag får mens av att sitta och göra ingenting! Skola?.. nej, åka hem?.. nej, äta något?.. nej
finns inget att göra och allting är skolans fel. Vafan ska vi med håltimmar till?!?! ge oss ledigt så vi får åka hem och plugga istället era kråkor...
Vill förresten hälsa på feta Diego. Jag snackar om en fet katt allihopa som älskar att trycka in klorna i min mage men vad som helst är bättre än att sitta på skolan och vänta på... ja vad väntar jag på? JO ATT MIN LÄRARE SKA KOMMA OCH BJU PÅ MIN SISTA LEKTION!!!!!
och inte har älsklingen ringt som han lovat... jävla skitunge, fan vad jag diggar honom fettmegamycket alltså!
nu ska jag ta mina hormoner och fara hem och sova.... skiter i lektionen och min dumma lärare han kan äta mögelost! godnatt och ha en bra dag gott folk <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0