omgomgomgomgomg

jag hittade den!!
som förklaring... världens finaste tröja (har aldrig varit så fäst vid en tröja förut) har kommit tillbaka till affären. Det fanns bara en kvar, och den var xs så jag tänkte direkt buhu, den kommer aldrig bli min för den e för liten. Men sen när jag testade den (för man kan aldrig vara för säker) så passar den perfekt. Och magen blir grymt snygg så jag ville bara sätta mig ner och gråta. HAr inga pengar alls så jag blev hur lessen som helst. Men sen kom jag att tänka på att jag har en UNDERBAR mamma som säkerligen skulle kunna ge mig 150 kr så att jag kan köpa den tröja! Hoppas, hoppas, hoppas att det kommer gå, annars kommer jag råna affären. Om vi säger såhär, jag har ALDRIG varit sugen på kläder rent allmänt, mjukisar har funkat hur bra som helst (vilka mjukisar som helst oxå, bara dom e stora) och vilken tröja som helst bara den är lång, men annars har det inte haft någon större betydelse men när jag såg den tröjan var det som när... jag brukar träffa Alex... man får den där värmande känslan i magen och man känner bara LYCKA över att man finns.
ibland förstår jag mig inte på mig själv, jag gillar egentligen inte ens färgen haha (A)
den är rosa om ni undrar och jag har knappt några rosa kläder. Typ tre tröjor och alla fick jag i födelsedagspresent som ett skämt när jag sa att jag bara skulle gå runt i svarta och mörka kläder. T__T
ser typ ut såhär fast mkt snyggare då men hitta ingen bild så haha den e tagen från google (A)
finaste tröjan jag någonsin sett och jag kommer KANSKE bli ägare till den :D önska mig lycka till med att prata med mamma angående det. Tills vidare får ni ha det så bra allihopa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0