ny dag

nu sitter man och tuggar på en underbart god macka. Skolan sög för övrigt idag, hade specialschema med temadag hela dagen så jag drog. Vill inte sitta på föreläsningar med olika personer och sedan diskutera i grupp och vad som händer... kan vi inte bara få plugga och sen så blir allting hur bra som helst!

Försöker fokusera på det som är kvar nu... jag menar, jag går bara fram till sportlovet (min mentors idé haha) och innan dess ska jag vara klar med alla kurser :O visst, jag ligger inte efter i något, men jag har några uppgifter som jag måste göra nästa vecka. Förutom det så ligger jag bra till i skolan, så ingen stress för mej inte hehe.

Nä, nu ska jag fortsätta tugga på min underbara macka. Ha en bra dag allihopa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0