magen växer, magen växer

allting rullar på som det ska egentligen. Bebisen har börjat få sina sov och vakentider. Det är jättejobbigt när man vaknar klockan fyra på morgonen och måste på toa. Då vaknar bebisen och sparkar runt i magen så det är svårt att somna om igen.

har inte haft tid att uppdatera något på bloggen egentligen.... jag har knappt haft tid för skolarbete för att jag är så trött hela tiden, men min psykolog Sibylla säger att det kommer bli bättre senare när jag närmar mig sjunde månaden! Tur att jag inte är illamående så ofta som många andra haha (A)

nytt:
Du är i vecka 22.
Du har gått 21 fulla veckor och 3 fulla dagar (v21+3).
Du är i 5:e kalendermånaden.
Du är i 6:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester två.
Du har 129 dagar kvar till beräknad förlossning.


en ny uppdatering på magen *w*

min svank har nästan försvunnit nu. tur det, annars skulle jag haft allvarliga ryggproblem nu haha (A) Det kanske därför magen känns större nu :O

men nu har jag EU-kunskap uppdaterar mer senare! Ha en bra dag tjobalo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0