Inte okej!

det är verkligen inte bra! det här gör mej verkligen orolig!
Min mage e så stor att jag inte ser mina fötter längre. Jag kanske har små fötter, men inte så små. Vi snackar om storlek 38 och jag ser inte mina fötter. Jag måste böja mig fram varje gång jag ska kolla hur mycket jag väger när jag står på vågen och bara sådär har jag oxå ökat med fyra kilo :O först gick jag upp sju kilo, sen gick jag ner två på en månad och nu har jag gått upp 4 på en helg?! är jag konstig eller ska det verkligen vara såhär?
vet en tjej som är gravid i vecka 26 och hennes mage börjar dölja hennes fötter nu! hon har dessutom mindre fötter än mig så det är verkligen konstigt. Fast älsklingen sa att det inte var någon fara, jag åt mycket mer än hon gjorde också, så det kan förklara saken. Fast jag tror att ungen kommer bli lite som jag, en liten tjockis som älskar mat :]
love to my baby *kramar om magen*
början av vecka 23 (gillar den här bilden, för den e så annorlunda)
slutet av vecka 23 (tråkig bild faktiskt, och den blev suddig men även sånt har sin charm)
nu har den vuxit ännu mer, bara på några dagar. Jag ska ladda upp en till bild senare så att ni själva får se hur det ser ut. Snart kommer jag se ut som en söt tecknad apa haha jag älskar apor :] <3
söta små apor hihihi :]
men nu ska jag iväg på lunch men ni får ha det så bra allihopa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0