Hakuna Matata

Idag är det Bm igen, ska träffa en annan den här gången för att den första som jag varit hos är sjukskriven.
Annars funkar det bra med allting, jag är klar med svenskan och i helgen ska jag vara hemma och vila upp mig med älsklingen. Jag kanske får för mig att baka... eller så ber jag bara lillsyrran baka, hon gillar sånt mycket mer än jag haha!
Kommer inte skriva något i helgen så därför får ni gråta i en hel helg utan mig men det klarar ni nog! Om ni inte gör det så kan ni alltid se på LEJONKUNGEN!!!! Världens bästa tecknade film, samma känsla varje gång jag ser den, så underbart <3
Finaste filmen någonsin, om någon säger nåt annat har ni missat skönheten bakom filmen!!! låtarna, allting är så grymt bra gjort att man sitter och gråter över vad Disney har förvandlats till. JAg menar, från typ sköna klassiker som Lejonkungen, Lilla Sjöjungfrun, Snövit och Skönheten&Odjuret till saker som Hanna Montana, Jonas Brothers och dåligt tecknade serier som man glömmer bort namnen på för att man inte ens intresserar sig av att se på skiten! Jo vänta, ett till exempel är den där Kim Impossible elr vad hon nu heter. Ett tecknat mästerverk jämförs med dåliga serier som en femåring kunnat komma på -_-' Hatar dessa cp:n som förstört Disney!
MER KLASSIKER ÅT FOLKET!!!!!!
men nu ska jag gå iaf, ni får ha det så bra allihopa! :D och se på Lejonkungen och INTE Hanna Montana allihopa! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0