funderingar

tänkte först upplysa alla att min dator är fixad och att jag fått tillbaka den! den där datasnubben måste verkligen anstränga sig för min skull, för han fixade allting på min dator. Installerade program som jag skulle kunna behöva, gjorde om så att internetanslutningen slutade lagga och bytte ut cd-läsarn. Han lånade t.o.m ut en laddare till mig bara för att jag glömt min hemma haha (A)

Jag ska lägga in alla mina dokument, bilder och filmer senare men just nu sitter jag på skolan och försöker jobba klart med alla skolgrejer. Lärarna gör mig så arg, dom säger att dom inte vill lägga press på mig.
Ni som känner mig kanske vet att jag älskar utmaningar. Utan utmaningar blir livet så enormt tråkigt att man skapar sig utmaningar och det slutar oftast i katastrof. Så jag ska verkligen kämpa och ge ALLT jag kan ge för att visa lärarna och alla andra att jag faktiskt hinner med det mesta.

och nu till uppdateringar om min underbara växande mage:
Du är i vecka 24.
Du har gått 23 fulla veckor och 0 fulla dagar (v23+0).
Du är i 5:e kalendermånaden.
Du är i 6:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester två.
Beräknat förlossningsdatum Tis 12 apr 2011

det närmar sig hela tiden. Magen har blivit ännu större så nu syns det hur bra som helst :D hoppas bara att allting går bra och jag slipper en massa problem på vägen!

nu ska ajg iaf iväg på lunch, måste äta något så ni får ha det så bra allihopa! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0