fascinerande

hittade precis ett långt dokument på min gamla bärbara dator. okej... det är typ femtio dokument och varje dokument är mellan 20-300 sidor. Ganska coolt faktiskt, hade nästan glömt bort att jag brukade skriva mkt när jag var mindre. Jag har börjat skriva igen och när jag hittade dom här dokumenten läste jag igenom och nu håller jag på att ändra och fixa i ordning så det kommer passa mig utmärkt. Vissa historier e riktigt konstiga men det är en som jag fastnat speciellt för. Handlar som vanligt om kärlek, sen våldsam misshandel osv. Faktiskt, den är ganska bra, egentligen vill amn lägga ut den nånstans och se vad folk skulle tycka men jag vet inte :( för det är väldigt konstig (dålig för dom som tycker det) i den och vissa saker kan verka ganska... jag vet inte, konstiga. Så jag vet inte om jag vill det egentligen, men vill ju inte att någon ska ta illa upp :O
.
vilket som, väldigt fascinerande att det faktiskt fanns kvar, ska fortsätta skriva på alla dom grejerna som jag har påbörjat för hur länge sen som helst och sen får man se hur det går med det (:
.
nu ska jag iaf lyssna på ett föredrag och sen blir det att fara hem och sova en stund! men ha en bra dag allihopa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0