ett år idag

idag är en mycket speciell dag. nämligen 21 december. Det hände mycket under den här dagen. Jag hade lagt av med kedjerökandet för evigt kändes det som, samtidigt som jag slutat tidigt i skolan. det var snö men inte särskilt kallt så man slapp stå ute och frysa när man nu väl skulle ut och röka.
.
Skulle kallat det en turdag egentligen. Nyköpt pack och en rökstund med Nina var höjdpunkten för dagen. Typ!
Eller ja, jag trodde visserligen det men sen blev jag och Nina bjuden på ett stort skrovmål på hp:s av underbara Alexander (som för övrigt varit sönderälskad i mig i nästan ett halvår då). Sen gick Nina hem och jag hade tråkigt, så jag va med Alex hela den stunden, tills han skulle hem och käka. Då följde jag förstås med och käkade hos honom och sen såg vi på Cry Baby.
togs 21 december 2009. Från vänster; Nina, jag och älsklingen <3
.
Sen den dagen har vi haft både bra och dåliga stunder.  Vissa kan man säga var riktigt hemska, men vi har klarat igenom alla problemen tsm och så som jag känner nu skulle jag kunna klara av resten av livet med honom. Och vare sig vi är tsm eller inte så kommer vi alltid att vara bästa vänner och bebis kommer både ha en mamma och en pappa som sällan bråkar och som passar så bra ihop!
.
Därför kommer jag tyvärr inte uppdatera något mer idag. Om ni har tur kanske jag skriver något ikv, men resten av dagen är fullbokad på hp:s och bio och sen mysmys på kvällen med film :] Hoppas ni alla får en toppendag, för det är exakt vad jag ska ha! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0