en vecka kvar

slutar om en vecka och 4 dagar... känns grymt skönt att slippa allting och bara ta det lugnt. eller ja, innan kommer det ju inte va så lugnt men iaf. hoppas jag inte stressar sönder, då kommer bebis inte må bra
mitt schema fram tills jul nästan:
torsdag: plugga matterester
fredag: göra klart SO:n, träffa älsklingen, barnmorskan
lördag: vara med älsklingen
söndag: vara med älsklingen
måndag: plugga engelska
tisdag: göra klart svenskan
onsdag: göra klart EU-kunskapen, Sibylla
torsdag: göra klart resten av skolan
fredag: matteprov, bio med älsklingen
lördag: vara med älsklingen
söndag: vara med älsklingen
måndag: vila upp mig hemma och kanske sticka något fint till mormor
tisdag: fira ett-årsdag med älsklingen
onsdag: BUP med älsklingen

kommer bli ganska hetsigt men jag tror att jag kommer hinna klart innan julen kommer och vi som vanligt far till mormor och morfar :D ha en bra dag allihopa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0