egentligen....

egentligen gick jag in på bloggen för att skriva nåt kort inlägg om helgen.
Den började bra. jag och älsklingen for till bm och snackade ett tag och jag har fått en ny tid. dom tkr fortfarande att jag inte behöver järntabletter så jag slipper tänka på tabletter.
Sen när vi kom hem skulle jag och älsklingen hjälpa till lite. han hämtade ved för vi skulle elda i öppna spisen. Det hade blivit stopp i systemet eller något för all rök kom in i huset ist för ut. Då blev älsklingen sur på mig för att jag inte ville gå upp och låta honom sköta allt.
sen va han sur på mig ett tag men efter det så blev han glad igen!
Sen på lördagen bestämde mamma att jag skule följa med till mormor och morfar så jag packa allt och lämnade stackars älsklingen med mina sjuka småsyskon och daddy. men han överlever det göra han alltid!

sen bestämde jag mej för att jag skulle lämna in min dator så jag satt halva natten och kopiera alla viktiga grejer till min andra dator haha xD sen är jag så trött att jag bara vill sova. Så jag tänker krypa ner i sängen då jag känner nåt fuktigt. jag tänker "vafan..." och lyfter på täcket och ser en halvt intorkad pisspöl mitt i sängen. Då har nån av katterna råkat bli instängd i mitt rum och så har dom pissat på både lakan och täcket. Satan va sur man blev haha xD

och imorgon blir det ingen sovmorgon, ska ju på möte med min mentor och mamii :D sen blir det Sibylla och sen älsklingen som vanligt (A) skolan finns det inte så mycket att göra i eftersom jag inte har datorn... elr ju, jag kan gå på matten på onsdag för då behöver vi bara boken!

det var typ allt idag faktiskt. uppdaterar mer med bilder osv imorgon. ha en bra dag allihopa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0