Decemberkyla!

har haft en jättefin helg med älsklingen. Förutom att det är väldigt kallt så är allting som det ska. Hoppas jag...

jag är lite orolig för bebisen pga all stress på skolan och där hemma. Jag undrar hur h*n mår egentligen. Jag ska prata med bm nästa vecka och fråga om allting är okej. Hon får undersöka och se om allting är som det ska, annars blir det ultraljud igen. Hoppas iaf att allting är som det ska, annars blir jag orolig!

just nu sitter jag iaf med äslkling och väntar på min skjuts hem. Förutom att älskling sjunger och lyssnar på rockabilly är det väldigt lugnt faktiskt.
En till positiv sak är att min älskade syster har hittat min KAMERA!!! Så istället för dåliga mobiluppladdningar och min dåliga webbcam på datorn kommer jag hädanefter att uppdatera er med bilder från den ist!


bjuder på en snygg bild med älsklingen och hans låtsasbrorsa :)

Men nu ska jag vara social med älsklingen innan jag far hem till vännäs men ni får ha en bra dag allihopa, skriver mer imorgon <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0