Can´t describe the happiness I feel with you <3

Du vill inte veta vad jag känner

det är ingen vacker syn, det faktum är att de skrämmer

inte bara mig, det skrämmer säkert dig med

jag säger upp med en hand, ställ er på led

du rodnar och fånar dig, med ångest i själen

det blir bättre med tiden, det gör det säkert men

just nu ska det kännas dåligt, du ska verkligen må skit

för det gör jag, det är ditt fel, för mig fattas det en bit

den har aldrig varit där men den finns i alla fall

jag lovar att jag tycker det, du är min livsmall

det är solen som lyser i dina ögon, helt fuckat

det är himmelen som faller ner när du ler, satan vad jag har lackat

varje gång du trackat, förstört

gett mig fan för ingenting och försökt, fan va meningslöst

spelar ingen roll vad du tänker

för mig är du det bästa, den ängel som Gud skänker

Finns ingen finare, du e bäst av allt

har känslor för dig, inget är falskt

hoppas attu fattar, inser det uppenbara och förstår

att det finns ingen i världen som gör att jag mår som jag mår (som du)

 

Fan jag älskar dig, finns ingen alls som dig

du är den enda, den som får mig att fatta

du ska ba va min, för du är så jävla fin

för du kan ge mig det bästa jag kan ge och skratta

 

Jag har gått länge och velat

över saker och inte fattat, fan vad jag har funderat

kommer inte fram till något, det står still nånstans

jag springer fram och tillbaka i ett ingenmansland

ditt självförtroende på topp, det är bra för dig

för när du mår bra, så känns allt bra för mig

då du är lessen kan jag trösta dig mest

för du vet, det kanske inte e de som jag gör bäst

men jag vill att du ska veta vad du betyder för mig

för som jag ser det, är du den ende men nej

du har tacken för allt, jag kan inte släppa det

att du betyder allt men då jag försöker blir allt fel

men du är fan världen värd, ingen som du

jag skulle lätt dö för dig, jag skulle fan göra allt nu

bara slippa allt för dig skull, det låter fett sjukt

men då du ser på mig, det är det som gör det hårda mjukt

allt du gör, varje gång du andas

du får mig att le, världen är inte mörk med dig, du får mig att svamla

att falla, att le, att dala sakta långsamt ner, fan svårt när jag inget ser

det är då jag inser, att om du inte är här, när jag känner att livet bara är misär

blåser du bort molnen i alla fall och visar att du finns där


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0