arg

just nu är jag arg... kanske därför jag inte vill vara social med någon.
en så kallad "vän" har av nån anledning blivit sur på mej och nu står han och snackar en massa skit! HATAR HATAR HATAR sånt! då vet jag EXAKT vad han går för... hatar såna typer. dom snackar skit samtidigt som dom låtsas som ingenting när man träffar dom. Och sen när man frågar "varför har du sagt så för" så står dom där och säger att dom inte alls har sagt det och sen påstår dom att man ljuger och att det inte alls e sant!
jag e bättre på att kontrollera min ilska nu av någon konstig anledning. innan graviditeten kunde jag inte hålla tillbaka mig, så antingen låg jag i sängen och höjde näven mot den som störde mig, eller så ställde jag folk mot väggen. Nu när jag fick veta att jag var gravid, har jag lugnat ner mig hur mycket som helst.
men jag kommer aldrig förlåta honom, för om man går runt och sprider ett konstigt rykte som man PÅSTÅR att nån annan har sagt så är man verkligen inte mogen! Speciellt om man inte kan säga saker fejs to fejs heller!
nu ska jag iaf gå och va sur nån annanstans. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0