woooshwooosh *torkar fönsterrutorna*

Feta kramar från lilla mig till resten av världen! Idag är det måndag, och det är idag som jag far hem oxå! Har inget emot det heller, saknar att vara hemma hos vovvarna och mina kära syskon!
´
Älskling fick ett knasryck igår och köpte en massa cola. Han har knappt druckit något, utan bara sovit och sovit. han sover faktiskt fortfarande... funderar på att väcka honom men ville skriva nåt åsm först!
Jadu, idag blir det även att köpa blöjor för mina rabatter går snart ut och har jag otur (vilket jag oftast har) så kommer jag glömma bort det.
Ska försöka väcka älsklingen nu och äta frukost, jag börjar bli jättehungrig! Ha en ÅSM dag allihopa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0