Woooooooooow det är var ju....

idag har det väl gått sisådär med arbetet i skolan. Ska försöka anstränga mig lite lite mer, så har jag allting på plats typ.
Blir även irriterad på vissa grejer. Sure, kalla mig fjantig men jag OGILLAR starkt när man blir "tvingad" att sitta hemma själv medan ens tjej/kille är ute och dricker och socialicerar sig. Visst, har man ingen lust att dra iväg så äre väl en sak, men om man faktiskt inte orkar och vill hitta på något så ja... det är väl inte direkt okej, men man kan som sagt inte bestämma att folk inte får göra si och så. och om man nu tycker de e helt okej att ens brud drar iväg och festar hela helgen så får man göra det men hade jag varit kille hade jag inte tyckt det varit okej... iaf inte ofta då och så skulle det vara med folk som hon kände så hon inte skulle råka ut för något!
'
Iaf, megaknas alltihopa men nu måste jag hinna med bussen till mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0