Nog med tramsigheter!

Har försökt väcka älsklingen utan resultat. Så jag bestämde mig för att skriva lite i bloggen, en bra morgonuppdatering om absolut ingenting!
´
Bebben växer som den ska. Det är bara 38 dagar kvar så det är inte hur länge som helst tills bebis kommer. Har fortfarande lite grejer som måste göras förstås, men allt det där kommer jag hinna klart med innan.
var sista veckan i skolan på heltid igår. Så hädanefter blire två lektioner i veckan, engelska och matte. Jag har ju satt målet att bli klar med alla ämnena, och som det ser ut nu har jag goda möjligheter till det. Ska försöka få igång tankeverksamheten nu under sportlovet så jag e taggad då skolan börjar igen! :)
Bjuder även på en förstklassig morgonbild!
´
ne jag ska försöka väcka älsklingen igen så att vi kan hitta på något, jag har jättetråkigt! så tråkigt att min fot har somnat... åsm!
Ha en bra dag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0