never been down, never felt sick, never lied...

Hejsan!
´
Är verkligen inte på något toppenhumör direkt. Känns som om man fått en fet tumör i huvet som aldrig, aldrig vill försvinna och som växer sig större. Är väldigt less på att vara gravid nu oxå. Väntar bara på att ungen ska komma så jag slipper att tänka på att jag inte får göra det ena och det andra, att dom och dom kläderna inte passar och att jag ska undvika att böja mig ner fastän jag tappar grejer hela tiden.
´
Kan väl inte direkt klaga egentligen. Har slutat skolan, så jag går hemma hela dagarna, tvättar, pluggar och fixar. Och allting till bebben är nästan fixat. Måste bara hitta skötbordet (vart det nu kan ha tagit vägen) och sedan röja i ordning så bebben får plats... Har ju alting nu, en HEL garderob med kläder, sängset så det räcker och blir över, blöjor i hundratal (libero, pampers, tygblöjor) och två sängar. En spjälsäng och en vagga, vilket ger bebben två sovplatser. Bilstol, blöjhink... jag skulle kunna rabbla upp grejer hela natten typ, men ändå... det känns inte som om något fattas längre. Eller jo en sak iaf... och det är bebben själv förstås.
´
Har även funderat lite på tatuering och har bestämt mig. En liten ängel med en banderoll under där bebbens namn står inskrivet. Känns som något lite annorlunda och ändå så... bra faktiskt. Ritade en skiss, kommer väl bygga på den senare, men som ni kan se nedanför så är det iaf en början.
Ritade ingen baneroll, men ville som sagt bara ha grunden till tatueringen. Kommer lbi mycket bättre när slutresultatet kommer!
Sen känns det som om jag e världskåt på gratissaker. Har googlat och funnit flera paket och olika gratisgrejer som man kan få till bebben. Fick hem två nappar tidigare idag, och startpaket från både Wedela, Go´boken och Pampers har dykt upp hemma i brevlådan. Väntar på ett till paket från Go´boken, samt ett paket från Apoteksgruppen. En massa massa gratisgrejer. Men det är som det mesta med bebisgrejerna som jag har. Antingen har jag fått dom, eller så har jag fått låna. Jag har knappt köpt någonting, förutom lite kläder och blöjor ofc. Känns riktigt bra, gratis är som sagt väldigt ÅSM!!!
´
Menmen, jag ska inte skriva en hel bibel nu, så jag ska faktiskt avsluta med att säga att alla får ha en toppenkväll och man kan ju alltid hoppas på att mitt humör går upp och inte ner! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0