Mmmm... klassiker

Hej alla glada människor!
Det är otroligt vackert väder ute... helt sinnessjukt, jag och älsklingen ska ut sen och gå lite, får se vad vi hittar på. Efter det tänkte jag duscha och göra mig fräsch. Av någon anledning älsklar jag att duscha, speciellt när man kan göra det länge!
´
Nu är det inte länge kvar till våren och sommaren heller. Våren har redan börjat komma, och jag långtar verkligen. Inte efter värmen eller så, utan mer för att då kommer bebben, jag blir iaf lite smalare så jag kan ha på mig alla mina kläder igen och jag får mindre tid att ha tråkigt!! jag menar, jag kan gå flera dagar och ha skittråkigt, men sen kommer jag ju inte direkt kunna klaga. Toppen, då slipper man tänka på vad man kan göra, det är bara att göra det man måste!
´
som nu tex, jag måste verkligen på toa så ni får ha en underbar dag allihopa! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0