Måndag

Sitter just nu hemma hos älsklingen och funderar på att somna om. Jag e nämligen ledig idag så har absolut ingenting att göra fram tills älskling slutar skolan. Ska väl se på ån film, och spela lite spel på facebook. Finns inte så mycket annat att göra antar jag, har lite ont så orkar inte gå ut... dessutom äre inte kul att vara ute själv och det finns ingen som e ledig och kan följa med en :/ trist!
´
Blir irriterad på dessa förvärkar hela tiden. Bara sådär så får man ont, och man kan ite ligga som man vill, sova som man vill eller sitta som man vill. Fast jag hoppas ändå att ungen kommer senare, då får man lite mer tid på sig att röja och fixa i ordning till the big day så att säga haha. Är snart inne i vecka 38, så då äre absolut inte länge kvar!
På tal om inte länge kvar, efter fredagen har jag gjort klart hela engelska B kursen! Jag har bara Np i Svenska B kvar och en massa uppgifter i resten av ämnena och sen e jag klar med hela årskurs 2 så då slipper jag gå om!!! :D jag e otroligt överlycklig, då slipper jag ett skitår till av en årskurs som jag faktiskt hinner göra klart om jag bara kämpar!
´
ne nu ska jag spela lite och plugga, efter det blire vila och se film! Ha en bra dag allihopa! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0