av andra skäl som leder till 32

ojoj, här var det full fart i karusellen.
Skulle vilja fördriva tiden den här morgonen med något roligt. Något som skulle få en att skratta tills man gråter. Jo roligt, men nej! Hormonerna gör mig deprimerad... kan inte ungen komma snart? Varför får jag så ont hela tiden, tycker inte om det? varför kan man inte ringa barnmorskan och fråga om olika grejer... Alla dessa varför och till ingen nytta. Jag får vänta tills på måndag innan jag kan ställa några frågor, och jag får vänta ännu längre tills ungen kommer.
´
Min mage har inte växt särskilt mycket heller. Jag tycker iaf att den inte har växt alls, men jag e ju van... det är ju inte direkt en platt mage på kvällen och en stor boll när du vaknar.
Jag har blivit smart... alltså, jag e redan åsmsmart, men jag kom på världens idé. Jag brukar jämnt platta mitt hår, annars efter det har torkat blir det vågit och knas. Men om jag direkt när jag kommer ut från duschen, varken borstar, torkar eller gör någonting med håret, utan bara låter det va... Då kommer jag logiskt sett ha afrokrull sen. Och vadå, då slipper jag bry mig om att platta håret för att jag blir störd.
´
Skitfin idé det där, men nu ska jag äta frukost och hoppa på älsklingen så att han vaknar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0